Berriak

2019/02/23

Unai Rementeria: “Ezkerraldea eta Meatzaldea aldatu badira izan da EAJk hoberako aldatu dituelako”

Bizkaiko ahaldun nagusi eta berrautaketara aurkezten den hautagaiak “EAJren seriotasuna” aldarrikatu du Barakaldon eta eskualde biotako hautagai jeltzaleak gonbidatu ditu “garrantzitsuena denari” begiratzera, “hemen bizi diren pertsonei”

2018/11/08

EAJ-PNVk Unai Rementeria, Ana Otadui eta Juan Mari Aburto aukeratu ditu ahaldun nagusirako, Batzar Nagusietako presidenterako eta Bilboko Alkaterako hautagai, hurrenez hurren

Jeltzaleen Bizkaiko Herrialde Batzarrak Rementeria eta Otadui berraukeratu ditu, hurrenez hurren, Busturia-Uribe eta Durango-Arratia barrutietako zerrendaburu, eta Ibone Bengoetxea eta Imanol Pradales, hurrenez hurren, Bilbo eta Enkarterrietako zerrendaburu. Bilboko uri erakundeek, beren aldetik, Aburto berraukeratu dute Bilboko Alkatetzarako.

2016/08/31

Atutxak 25 emakume eta gizon aurkeztu ditu, lanean jarraituko dutenak euskal herritarren ongizatearen alde, desberdinen arteko akordioa dela bide

Bizkaiko zerrendaburuak, Josu Erkorekak, Euskadirekiko konpromiso jeltzalea nabarmendu du: “EAJk segurtasuna eta konfiantza eskaintzen ditu etorkizunera begira, langabezia %10 baino gutxiagora murrizteko erronkarekin batera”.

2015/12/02

BBBk Ernai-k Santurtziko batzokian jarri duen pankarta iraingarria gaitzetsi du eta Sorturi eskatu dio elkartea publikoki larderiatzea

Bizkaiko jeltzaleen exekutibak halako jarduera guztiak erabat desagerraraztea exijitu du, bake eta bizikidetzarako bidea arraildu egiten dutelakoan